Podávání informací

  • Při příjmu do Domova je s uživatelem sepsána Smlouva o poskytování sociálních služeb, s jejímž návrhem byl uživatel seznámen ještě před nástupem. Každá Smlouva je s uživatelem individuálně sestavena. Jedno vyhotovení Smlouvy je uloženo ve složce uživatele u sociální pracovnice, druhé vyhotovení je uloženo u uživatele. Uživatel může kdykoliv nahlížet do své sociální dokumentace.
  • Informace jsou podávány v souladu s platnými právními předpisy a právy uživatelů Domova.
  • Informace o zdravotním stavu uživatele podává pouze lékař.
  • Informace o provozních záležitostech Domova a úhradách za pobyt informuje ředitelka Domova, popřípadě sociální pracovnice.
  • Informace ohledně umístění podává pouze ředitelka Domova a sociální pracovnice.
  • Bez souhlasu uživatele nesmí být předány žádným dalším fyzickým či právnickým osobám jakékoliv informace o uživateli.
  • Změny a informace o mimořádných opatřeních jsou vždy vyvěšeny na webových stránkách, ve vstupních částech a na nástěnkách Domova a taktéž jsou rozesílány rodinným příslušníkům formou emailu a sms.